Asociatia Internationala de Management al Contractelor si Commertului a descoperit ca o gestiune proasta a contractelor poate sa afecteze bottom line-ul cu pana la 9% din veniturile anuale. Procese manuale, vizibilitate insuficienta, lipsa de verificare a cifrelor si o documentare inconsistenta introduc riscul de ‘revenue leakage’, dispute de pret, relatii problematice cu furnizorii si oportunitati ratate. 

Aici sunt cinci pasi pentru a rezolva aceste probleme:

  1. Stabileste un spatiu centralizat pentru toata informatia si documentele.
  2. Creeaza sisteme de control al contractelor: un sistem ECM performant va permite organizarea, gasirea, completarea si anotarea lor.
  3. Automatizeaza si elimina bottleneck-urile. In felul asta castigati transparenta, trasabilitate si o viteza de procesare sporita.
  4. Digitalizeaza procesul. Este imposibil sa compari si sa gestionezi documente venite pe mail, fax, posta in formaturi diferite. Digitalizeaza tot pentru a avea un standard omogen.
  5. Urmareste proactiv expirarile si reinnoirile. Construiti un sistem structurat de tracking astfel incat sa fiti tot timpul cu un pas in fata contractelor.

Prin acesti 5 pasi simpli puteti remedia problemele existente in procesul de gestiune al contractelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *