Semnatura electronica calificata este un sistem prin care angajatii sau clientii vostri pot semna un document intr-o maniera mai sigura decat cea conventionala fara a fi nevoie ca acel document sa existe in forma fizica. 

Cum functioneaza?

  1. Te înregistrezi în sistemul de semnătură digitală prin adăugarea datelor unice de identificare: nume, prenume, mobil, email, CNP, țară, localitate, scan după documentul de identificare;
  2. Primești un cod de autentificare pe SMS. Din acest moment, poți semna orice document digital;
  3. Apeși butonul pentru semnare digitală a documentului corespunzător;
  4. Se generează hash-ul documentului PDF ce urmează a fi semnat;
  5. Se generează automat un fișier cu Termeni și condiții prin intermediul serviciului;
  6. Se generează un document care va fi prezentat clientului. Acesta va fi semnat digital împreună cu documentul PDF pentru care a fost lansat task-ul în OnBase;
  7. OnBase captează codul primit de client prin SMS, cu ajutorul căruia se va autoriza semnătura de către serviciul CertSign;
  8. Se crează un request de autorizare a semnăturii pe baza celor două hash-uri generate la pașii anteriori și a codului de autorizare primit de client prin SMS;
  9. Se semnează digital documentul cu semnătura primită în răspunsul la request-ul anterior.

3 Avantaje Competitive obtinute prin semnatura electronica

  • Hartia poate fi eliminata complet din procesele organizatiei. Indiferent de sistemul pe care il folositi, semnarea documentelor trebuie facuta sub forma fizica. Asta inseamna printarea documentelor, semnarea si apoi scanarea lor. Aceasta mica etapa in proces poate fi foarte costisitoare pentru companie. Cu semnatura electronica calificata salvati timpul angajatilor, costurile greselilor si atingeti eficienta maxima.
  • Este sigura. Dovada? Semnatura electronica calificata este emisa conform Regulamentului UE nr.
    910/2014 (eIDAS). Certsign este Quality Trust Service Provider si asigura stocarea securizata a certificatului digital pe sistemele proprii.
  • Este un pas cheie catre digital onboardingVedem cum din ce in ce mai multi parteneri doresc sa implementeze sisteme de digital onboarding, astfel incat clientii sa poata gestiona relatia cu banca/asiguratorul/firma de leasing de la distanta, digital, de la prima pana la ultima etapa a procesului. Pentru a putea demara o relatie cu orice fel de client, pe langa autentificarea faciala, sistemul de Chatbots si sistemul ce automatizeaza fluxul, mai este nevoie si de o platforma prin care clientii pot semna documentele din confortul caselor lor, direct de pe telefon/computer. Semnatura electronica este raspunsul.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *