Ne este din ce in ce mai clar ca gestiunea cazurilor devine o parte esentiala a transformarii digitale. Cu toate astea, putini inteleg ce este cu adevarat si care sunt capabilitatile unei asemenea solutii. In acest articol vom intelege ce inseamna case management si cum ar trebui abordata implementarea unei asemenea solutii.

Inainte de orice, trebuie sa definim acest ‘case management’. Ce inseamna defapt case management?

In esenta, case management inseamna gestiunea cazurilor de business, adica a situatiilor particulare, care sunt esentiale, dar care nu fac parte din nucleul workflow-ului organizatiei. Este vorba de sarcini deseori impredictibile, ce orbiteaza in jurul informatiei si cunostiintelor angajatilor. Este vorba de sarcini care afecteaza in mod direct clientii, partenerii sau echipa.

Cazuri de business precum IT helpdesk, urmarire de incident, gestiune a concediilor angajatilor si programarilor clientilor, afecteaza felul in care organizatia ta opereaza.

O solutie de management al cazurilor ofera o vedere completa asupra datelor, documentelor, notelor, evenimentelor si altor informatii legate de caz, client, relatie sau incident.

Studiile arata ca o gestiune eficienta a cazurilor de business duce la relatii imbunatatite cu clientii, productivitate sporita a angajatilor, iar acestea fac organizatia ta sanatoasa si profitabila.

Aici avem trei sfaturi legate de implementarea unei solutii de management al cazurilor: 

Identificati Oportunitatile de Gestiune a Cazurilor

Concentrati-va asupra:

  • Arii ale organizatiei cedepind de cunostiintele angajatilor – investigatii, cereri de service, si rezolutie a problemelor.
  • Sarcini gestionate cu spreadsheet-uri imprastiate, zeci de documente sau baze de date ermetice.
  • Procese si departamente in care exista interactiuni directe client-angajat.
  • Diverse procese care exista in munca de zi cu zi dar care nu sunt rezolvate de aplicatii specializate

Odata ce ati identificat ariile cheie pentru case management, intelegeti unde este durerea cea mai mare: cost, timp sau calitate a serviciilor.

Evaluati Optiunile de Case Management

Tineti cont de faptul ca echipa IT va trebui sa se implice indiferent pe care dintre cele trei optiuni veti merge:

  • Construiti: Aplicatii programate intern – sunt perfect mulate pe nevoile voastre, dar crearea lor este un proces costisitor si indelungat iar solutiile respective nu sunt adaptabile in cazul modificarilor in procese.
  • Cumparati: Solutii specifice, ce pot rezolva in mod concret fiecare caz, dar nu sunt scalabile sau conectabile cu alte platforme sau departamente organizationale.
  • Configurati: O solutie point-and-click de configurare salveaza timpul si costurile asociate dezvoltarii si programarii in timp ce va ajuta sa raspundeti rapid la orice nevoi prin a crea solutii noi sau a le adapta pe cele configurate deja.

 

Prin a configura o platforma flexibila si scalabila, obtineti costuri reduse in timp ce oferiti departamentului IT un singur loc unde sa gestioneze update-uri, securitate si mentenanta.

Priviti catre Viitor

O solutie buna de case management trebuie sa fie utila atat astazi cat si maine, trebuie sa poata sa rezolve mai mult decat nevoile imediate. Cand alegeti o solutie, urmariti urmatoarele aspecte:

  • Sa fie usor de extins atat in departamentul initial cat si in exteriorul sau si de transformat pentru a se adapta la orice potentiale nevoi de business.
  • Este livrata si implementata de un consultant cu know-how si experienta in tot ceea ce inseamna aplicatii de acest gen si cu experienta dovedita in implementarea solutiilor de gestiune al cazurilor.
  • Ofera o interfata intuitiva cu acces din aplicatiile de email si ce se poate conecta cu celelalte solutii implementate in organizatie astfel incat sa aiba toata informatia necesara.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *