Pentru banci
Managementul relatiei cu clientii
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci ofera o perspectiva completa asupra proceselor ce decurg in banca, trasabilitate si istoric. Clientii pot primi informatii mai relevante legate de aplicarea lor si riscul de erori umane este redus. Toate procesele pot fi optimizate pana la perfectiune, rezultand in servicii prompte, resurse economisite si clienti fericiti.
O vedere 360 asupra clientilor: toate datele usor de gasit, in siguranta
Hartiile dispar, nu mai pot fi pierdute, nu mai trebuie organizate in dosare si sertare, ci sunt toate in siguranta stocate in OnBase, usor de gasit, instantaneu. Utilizatorul capata o perspectiva 360 asupra clientului, datelor, documentelor si interactiunilor sale. Calitatea serviciilor creste, odata cu satisfactia clientului, substantial, iar resursele bancii sunt salvate.
citeste informatia
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci permite captura si stocarea informatiilor structurate si documentelor asociate unui client ca apoi sa gestioneze automat procesele ce le implica.
o intelege si organizeaza
OnBase detecteaza datele relevante de pe documente, le organizeaza si stocheaza logic si inteligent si creeaza keywords dupa care pot fi cautate.
va ofera acces instant
Angajatii bancii capata acces instantaneu, simultan, oricand si oriunde, la informatiile sau documentele necesare prin cautarea lor in keywords sau gasirea lor in interfata intuitiva de tip “folders”.
lucreaza cu orice sistem
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci se integreaza impecabil cu sistemele de core banking. Utilizatorii pot accesa toate datele din OnBase direct din aplicatia deja cunoscuta.
tine datele in siguranta
OnBase – Management relatii cu clientii in banci stocheaza inteligent datele, criptat si asigura accesul numai utilizatorilor autorizati deci ofera compatibilitate 100% cu normele GDPR.
stie ce se intampla cu ele
OnBase poate cripta toate informatiile stocate, de la documente la date structurate si asigura faptul ca numai cei autorizati pot accesa acea informatie. Solutia ofera un istoric al auditarilor, accesarilor si interactiunilor cu datele.
Fluxuri automate: rapid, eficient, fara risc de eroare
In momentul in care procesele sunt automatizate inteligent, viteza lor de efectuare creste si riscul de erori dispare. Fiecare proces necesita mai putine resurse interne (umane, financiare, de timp) si, fiind mai rapid si lipsit de erori, creste calitatea serviciilor si satisfactia clientilor.
verifica informatia
Identificand informatia relevanta de pe un document, OnBase se poate asigura ca documentele sunt in regula, complete, si notifica personalul sau cere completari in caz contrar, simplificand fluxul de aprobari.
se ocupa de procese
OnBase – Managementul relatiei cu clientii automatizeaza procese precum fluxul de aprobari. El trimite aplicatia continand datele si documentele necesare utilizatorilor cheie pentru a fi citite, aprobate sau semnate electronic.
te apropie de clienti
OnBase – Managementul relatiei cu clientii poate permite clientilor sa aplice pentru deschiderea unei relatii cu banca prin intermediul unui portal extern. Ei introduc datele si documentele relevante si OnBase le va pune direct pe fluxul potrivit.
face totul ca la carte
Un flux automatizat inseamna eliminarea riscului de abatere de la procese standard, inseamna compliance.
semnatura electronica
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci poate folosi semnatura electronica certificata. In felul acesta, timpul alocat printarii, semnarii si scanarii documentelor este salvat.
Vizibilitate si trasabilitate: Servicii la un alt nivel
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci ofera o perspectiva completa asupra proceselor ce decurg in banca, trasabilitate si istoric. Clientii pot primi informatii mai relevante legate de aplicarea lor si riscul de erori umane este redus. Cu ajutorul rapoartelor, toate procesele pot fi optimizate pana la perfectiune.
poti vedea tot
OnBase – Managementul relatiei cu clientii in banci permite monitorizarea fiecarui proces, urmarirea stadiului in care se afla o anumita aplicare (ce aprobari a primit sau necesita) si crearea de rapoarte de activitate.
poti raspunde prompt
Oricand un client doreste sa stie stadiul in care se afla aplicarea lui, poate primi raspunsul pe loc de la un angajat al bancii sau poate verifica el printr-un portal extern.
are grija sa fiti in termen
Blocajele pot fi identificate imediat si eliminate iar documentele nu mai pot fi pierdute.
tine minte tot ce trebuie
Prin securitate, trasabilitate si istoricul informatiei, OnBase asigura respectarea tuturor normelor si procedurilor bancii, facand in acelasi timp auditurile mai eficiente si mai rapide.
te ajuta sa optimizezi
OnBase – Managementul relatiei cu clientii creeaza rapoarte relevante ce te pot ajuta sa monitorizezi performanta si sa optimizezi procesele.
Afla cum Garanti Bank a redus cu pana la 50% timpii de raspuns catre clienti.
Având în vedere buna colaborare și comunicare dintre cele două echipe, pas cu pas extindem sistemul în organizația noastră.
Dincolo de aceste aspecte, placerea, usurinta si motivatia de a lucra cu ‘oamenii Matricia’ nu pot fi explicate…dar trebuie incercate.
Afla de ce merita sa alegi OnBase.



















