Pentru companii de asigurare
Complaint Management
OnBase gestioneaza cazuri, procese si continut (date, documente) inteligent. Plangerile clientilor implica o fuziune dintre aceste trei functii ale solutiei.
va apropie de clienti
OnBase genereaza formulare de plangeri la care pot avea acces clientii prin portaluri externe. In functie de tipul plangerii, OnBase creaza un caz si urmeaza fluxul (procesul) potrivit acelui caz.
intelege despre ce este vorba
Automat poate atasa documentele afiliate clientului care depune plangerea, existente deja in baza de date, astfel incat dosarul de plangere sa contina toate informatiile necesare pentru a fi revizuit de cei responsabili, fara sa fie nevoie de mult efort din partea clientului.
Va ajuta sa deveniti mai buni
In felul acesta, OnBase asigura respectarea procedurilor, transparenta si trasabilitate procesului de plangere, il eficientizeaza, economisind resurse umane si astfel imbunatateste semnificativ experienta clientului.
O platforma, potential nelimitat.
Nu lasati garda jos. E nevoie de profesionisti.
Dincolo de aceste aspecte, placerea, usurinta si motivatia de a lucra cu ‘oamenii Matricia’ nu pot fi explicate…dar trebuie incercate.
OnBase = Totul e posibil, doar sa vrei.
Echipa Matricia ofera rezultate de cea mai inalta calitate prin profesionalismul si cunostintele membrilor sai, avand o ampla intelegere a cerintelor de business si respectand bugetul agreat.
Always a pleasure to be next to our best partner that I’ve ever managed.
They are the most knowledgeable partner I know. Definitely one of our best partners in the world. Their technical capabilities on OnBase are outstanding!



















