Pentru companii de asigurare

Complaint Management


OnBase gestioneaza cazuri, procese si continut (date, documente) inteligent. Plangerile clientilor implica o fuziune dintre aceste trei functii ale solutiei.

OnBase genereaza formulare de plangeri la care pot avea acces clientii prin portaluri externe. In functie de tipul plangerii, OnBase creaza un caz si urmeaza fluxul (procesul) potrivit acelui caz. Automat poate atasa documentele afiliate clientului care depune plangerea, existente deja in baza de date, astfel incat dosarul de plangere sa contina toate informatiile necesare pentru a fi revizuit de cei responsabili, fara sa fie nevoie de mult efort din partea clientului.

In felul acesta, OnBase asigura respectarea procedurilor, transparenta si trasabilitate procesului de plangere, il eficientizeaza, economisind resurse umane si astfel imbunatateste semnificativ experienta clientului.

OnBase schimba total modul in care faci servicii.

O platforma, potential nelimitat.

Echipa Matricia ofera rezultate de cea mai inalta calitate prin profesionalismul si cunostintele membrilor sai,  avand o ampla intelegere a cerintelor de business si respectand bugetul agreat.


Edouard Chapuis, Infomed Fluids
Edouard Chapuis, Infomed Fluids
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage