Pentru companii de asigurare
Managementul Daunelor
Mii de documente si date gestionate si stocate automat, sigur in baze de date inteligente, automatizarea unor proceduri clare si o interactiune eficienta intre client si firma de asigurari prin portaluri sunt doar cateva din felurile prin care OnBase poate schimba felul in care sunt gestionate daunele in firmele de asigurari.
O vedere 360 asupra clientilor: toate datele usor de gasit, in siguranta
Hartiile dispar, nu mai pot fi pierdute, nu mai trebuie organizate in dosare si sertare, ci sunt toate in siguranta stocate in OnBase, usor de gasit, instantaneu. Utilizatorul capata o perspectiva 360 asupra clientului, datelor, documentelor si interactiunilor sale. Calitatea serviciilor creste, odata cu satisfactia clientului, substantial, iar resursele bancii sunt salvate.
citeste orice format
OnBase – Managementul Daunelor permite captura inteligenta a documentelor din orice format, de la orice sursa.
intelege informatia
OnBase detecteaza datele relevante de pe documente, le organizeaza si stocheaza logic si inteligent si creeaza keywords dupa care pot fi cautate.
le organizeaza cum trebuie
OnBase relationeaza documentele intre ele. Poate asocia pozele aferente unui caz cu declaratiile, polita deja existenta in sistem si celelalte date legate de cei implicati.
va ofera acces instant
Angajatii firmei de asigurari capata acces instantaneu, simultan, oricand si oriunde, la informatiile sau documentele necesare prin cautarea lor in keywords sau gasirea lor in interfata intuitiva de tip “folders”.
te apropie de toti cei implicati
Tertii implicati in proces pot interactiona cu dosarul daunei prin portaluri externe online sau pe telefon, pot revizui documente sau insera unele aditionale.
lucreaza cu sistemul vostru
OnBase – Management Daune se integreaza impecabil cu sistemele de core insurance. Utilizatorii pot accesa toate datele din OnBase direct din aplicatia deja cunoscuta, iar OnBase – Management Daune poate utiliza datele din sistemul core.
tine totul in siguranta
OnBase – Management Daune stocheaza inteligent datele, criptat si asigura accesul numai utilizatorilor autorizati, cu un istoric de interactiuni, deci ofera compatibilitate 100% cu normele GDPR.
Fluxuri automate: rapid, eficient, fara risc de eroare
In momentul in care procesele sunt automatizate inteligent, viteza lor de efectuare creste si riscul de erori dispare. Fiecare proces necesita mai putine resurse interne (umane, financiare, de timp) si, fiind mai rapid si lipsit de erori, creste calitatea serviciilor si satisfactia clientilor.
se ocupa el de proces
OnBase – Management Daune automatizeaza procese precum fluxul de aprobari. El trimite aplicatia continand datele si documentele necesare utilizatorilor cheie pentru a fi citite, aprobate sau semnate electronic, fara risc de erori.
tine legatura cu actorii
Onbase – Management Daune notifica prin email actorii (inspectori de daune, clienti etc.) in cazul in care este nevoie de date sau documente suplimentare din partea lor.
verifica informatia
Identificand informatia relevanta de pe un document, OnBase se poate asigura ca documentele sunt in regula, complete, si notifica personalul sau cere completari in caz contrar, simplificand fluxul de aprobari.
simplifica viata clientilor
OnBase – Management Daune poate permite clientilor sa reclame dauna prin intermediul unui portalului extern. Ei introduc datele si documentele relevante si OnBase va demara fluxul potrivit.
semneaza fara stilou
OnBase – Management Daune poate folosi semnatura electronica certificata. In felul acesta, timpul alocat printarii, semnarii si scanarii documentelor este salvat.
face totul ca la carte
Un flux automatizat inseamna eliminarea riscului de abatere de la procese standard.
Vizibilitate si trasabilitate: Servicii la un alt nivel
OnBase – Management Daune ofera o perspectiva completa asupra proceselor ce decurg in firma de asigurari, trasabilitate si istoric. Clientii pot primi informatii mai relevante legate de aplicarea lor si riscul de erori umane este redus. Toate procesele pot fi optimizate pana la perfectiune, rezultand in servicii prompte, resurse economisite si clienti fericiti.
poti vedea tot
OnBase – Management Daune permite monitorizarea fiecarui proces, urmarirea stadiului in care se afla o anumita aplicare (ce aprobari a primit sau necesita) si crearea de rapoarte de activitate.
poti raspunde imediat
Oricand un client doreste sa stie stadiul in care se afla aplicarea lui, poate primi raspunsul pe loc de la un angajat al firmei de asigurari sau poate verifica el printr-un portal extern.
are grija sa fiti in termen
Blocajele pot fi identificate imediat si eliminate iar documentele nu mai pot fi pierdute.
tine minte tot ce trebuie
Prin securitate, trasabilitate si istoricul informatiei, OnBase asigura respectarea tuturor normelor si procedurilor firmei de asigurari, facand in acelasi timp auditarile mai eficiente si mai rapide.
va ajuta sa deveniti mai buni
OnBase – Management Daune creeaza rapoarte relevante ce te pot ajuta sa monitorizezi performanta si sa optimizezi procesele.
Afla cum Gothaer rezolva daunele clientilor rapid, transparent si eficient cu OnBase.
Nu lasati garda jos. E nevoie de profesionisti.
Dincolo de aceste aspecte, placerea, usurinta si motivatia de a lucra cu ‘oamenii Matricia’ nu pot fi explicate…dar trebuie incercate.
OnBase = Totul e posibil, doar sa vrei.
Echipa Matricia ofera rezultate de cea mai inalta calitate prin profesionalismul si cunostintele membrilor sai, avand o ampla intelegere a cerintelor de business si respectand bugetul agreat.
Always a pleasure to be next to our best partner that I’ve ever managed.
They are the most knowledgeable partner I know. Definitely one of our best partners in the world. Their technical capabilities on OnBase are outstanding!
O platforma, potential nelimitat.



















