Pentru companii de asigurare

Managementul Daunelor


Mii de documente si date gestionate si stocate automat, sigur in baze de date inteligente, automatizarea unor proceduri clare si o interactiune eficienta intre client si firma de asigurari prin portaluri sunt doar cateva din felurile prin care OnBase poate schimba felul in care sunt gestionate daunele in firmele de asigurari.

O vedere 360 asupra clientilor: toate datele usor de gasit, in siguranta


Hartiile dispar, nu mai pot fi pierdute, nu mai trebuie organizate in dosare si sertare, ci sunt toate in siguranta stocate in OnBase, usor de gasit, instantaneu. Utilizatorul capata o perspectiva 360 asupra clientului, datelor, documentelor si interactiunilor sale. Calitatea serviciilor creste, odata cu satisfactia clientului, substantial, iar resursele bancii sunt salvate.

citeste orice format

OnBase – Managementul Daunelor permite captura inteligenta a documentelor din orice format, de la orice sursa.

intelege informatia

OnBase detecteaza datele relevante de pe documente, le organizeaza si stocheaza logic si inteligent si creeaza keywords dupa care pot fi cautate.

le organizeaza cum trebuie

OnBase relationeaza documentele intre ele. Poate asocia pozele aferente unui caz cu declaratiile, polita deja existenta in sistem si celelalte date legate de cei implicati.

va ofera acces instant

Angajatii firmei de asigurari capata acces instantaneu, simultan, oricand si oriunde, la informatiile sau documentele necesare prin cautarea lor in keywords sau gasirea lor in interfata intuitiva de tip “folders”.

te apropie de toti cei implicati

Tertii implicati in proces pot interactiona cu dosarul daunei prin portaluri externe online sau pe telefon, pot revizui documente sau insera unele aditionale.

lucreaza cu sistemul vostru

OnBase – Management Daune se integreaza impecabil cu sistemele de core insurance. Utilizatorii pot accesa toate datele din OnBase direct din aplicatia deja cunoscuta, iar OnBase – Management Daune poate utiliza datele din sistemul core.

tine totul in siguranta

OnBase – Management Daune stocheaza inteligent datele, criptat si asigura accesul numai utilizatorilor autorizati, cu un istoric de interactiuni, deci ofera compatibilitate 100% cu normele GDPR.

Fluxuri automate: rapid, eficient, fara risc de eroare


In momentul in care procesele sunt automatizate inteligent, viteza lor de efectuare creste si riscul de erori dispare. Fiecare proces necesita mai putine resurse interne (umane, financiare, de timp) si, fiind mai rapid si lipsit de erori, creste calitatea serviciilor si satisfactia clientilor.

se ocupa el de proces

OnBase – Management Daune automatizeaza procese precum fluxul de aprobari. El trimite aplicatia continand datele si documentele necesare utilizatorilor cheie pentru a fi citite, aprobate sau semnate electronic, fara risc de erori.

tine legatura cu actorii

Onbase – Management Daune notifica prin email actorii (inspectori de daune, clienti etc.) in cazul in care este nevoie de date sau documente suplimentare din partea lor.

verifica informatia

Identificand informatia relevanta de pe un document, OnBase se poate asigura ca documentele sunt in regula, complete, si notifica personalul sau cere completari in caz contrar, simplificand fluxul de aprobari.

simplifica viata clientilor

OnBase – Management Daune poate permite clientilor sa reclame dauna prin intermediul unui portalului extern. Ei introduc datele si documentele relevante si OnBase va demara fluxul potrivit.

semneaza fara stilou

OnBase – Management Daune poate folosi semnatura electronica certificata. In felul acesta, timpul alocat printarii, semnarii si scanarii documentelor este salvat.

face totul ca la carte

Un flux automatizat inseamna eliminarea riscului de abatere de la procese standard.

Vizibilitate si trasabilitate: Servicii la un alt nivel


OnBase – Management Daune ofera o perspectiva completa asupra proceselor ce decurg in firma de asigurari, trasabilitate si istoric. Clientii pot primi informatii mai relevante legate de aplicarea lor si riscul de erori umane este redus. Toate procesele pot fi optimizate pana la perfectiune, rezultand in servicii prompte, resurse economisite si clienti fericiti.

poti vedea tot

OnBase – Management Daune permite monitorizarea fiecarui proces, urmarirea stadiului in care se afla o anumita aplicare (ce aprobari a primit sau necesita) si crearea de rapoarte de activitate.

poti raspunde imediat

Oricand un client doreste sa stie stadiul in care se afla aplicarea lui, poate primi raspunsul pe loc de la un angajat al firmei de asigurari sau poate verifica el printr-un portal extern.

are grija sa fiti in termen

Blocajele pot fi identificate imediat si eliminate iar documentele nu mai pot fi pierdute.

tine minte tot ce trebuie

Prin securitate, trasabilitate si istoricul informatiei, OnBase asigura respectarea tuturor normelor si procedurilor firmei de asigurari, facand in acelasi timp auditarile mai eficiente si mai rapide.

va ajuta sa deveniti mai buni

OnBase – Management Daune creeaza rapoarte relevante ce te pot ajuta sa monitorizezi performanta si sa optimizezi procesele.

O platforma, potential nelimitat.

Echipa Matricia ofera rezultate de cea mai inalta calitate prin profesionalismul si cunostintele membrilor sai,  avand o ampla intelegere a cerintelor de business si respectand bugetul agreat.


Edouard Chapuis, Infomed Fluids
Edouard Chapuis, Infomed Fluids
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage