Dynamics CRM 365

DE CE DYNAMICS CRM 365

Oferiti clientilor o experienta exceptionala cu Dynamics CRM 365


Petreceti mai putin timp in activitati administrative si mai mult timp facand vanzari deoarece va ajutam sa scurtati ciclul de vanzare si sa cresteti rata de inchidere a contractelor cu Dynamics CRM 365.

Creati si mentineti o perspectiva clara asupra clientilor de la primul contact, la achizitii si post-vanzari. Urmariti toate interactiunile cu clientii si datele intr-un singur loc.

Automatizati procesele de vanzari ca sa sporiti productiviatea, intelegeti toate detaliile, imbunatatiti si rafinati cilcul de vanzari si reduceti costurile.

Faceti cunostiinta cu Dynamics CRM 365 by Microsoft

Microsoft Dynamics 365 CRM este prima optiune cand vine vorba de CRM, cu 40 000 de clienti pe tot globul, 20 de ani de experienta si dezvoltare constanta si o organizatie de dimensiunea lui Microsoft in spate, putem spune ca CRM este o alegere sigura.


Motivele principale pentru care atat de multe organizatii aleg Dynamics

• Customizarea maxima, abilitatea de a configura solutia astfel incat sa functioneze in felul in care lucreaza sau vrea sa lucreze organizatia ta.

• Interfata web, mobile si Outlook.

• Integrarea impecabila cu orice tehnologie Microsoft, de la Outlook, la Excel, PowerBI si SQL.

• .NET framework si Microsoft Web Services permit companiilor sa integreze CRM cu orice solutie deja existenta.

Lucreaza si se integreaza perfect cu OnBase pentru a extinde si potenta functionalitatile ambelor solutii.


Tot informatiile necesare legate de clienti, intr-un singur loc

Dynamics CRM 365 construieste o baza de date a clientilor si prospectilor vostri ce contine informatiile cheie, de la datele de contact la istoricul interactiunilor. Solutia se poate integra cu ERP si OnBase pentru a putea adauga la fisa clientului documentele afiliate si tranzactiile efectuate cu acesta.

Istoricul de incidente si interactiuni permite oricarui angajat sa cunoasca fiecare client in detaliu, de la persoanele cu care a lucrat, la produsele care l-au interesat si pe care le-a achizitionat. Astfel, voi ii puteti fi de ajutor, indiferent daca se afla in proces de cumparare sau daca este client si are nevoie de mentenanta, extinderi si suport.


Ciclu de vanzari scurtat si automatizat, pentru o eficienta maxima

Dynamics CRM 365 automatizeaza procesul de vanzari, marketing si profilare. Utilizand datele despre clienti si produse si fluxurile prestabilite, CRM ghideaza echipa in procesul de vanzari. Va poate ajuta sa faceti ofertele si va poate informa in legatura cu pasii ramasi, oferind transparenta. Astfel, solutia automatizeaza si clarifica ciclul de vanzari, de la prospecti pana la semnarea contractului, scurtand procesul, imbunatatind calitatea serviciilor si sporind eficienta.

De asemenea, CRM poate fi o unealta de marketing si profilare, caci poate folosi informatiile inteligent pentru a prezice nevoile clientilor si identifica oportunitati de business.


Rapoarte si analize, pentru control si profitabilitate

Dynamnics CRM 365 produce rapoarte si analize de toate tipurile, de la analize de profitabilitate, la rapoarte de activitate a diferitilor oameni de vanzari, la timpi de raspuns, de plata etc. In felul acesta, CRM va ofera transparenta si control absolut asupra interactiunilor de business si va ajuta sa imbunatatiti procesele si sa cresteti profitabilitatea.


Vrei sa vedem ce putem face in organizatia ta?

Echipa Matricia ofera rezultate de cea mai inalta calitate prin profesionalismul si cunostintele membrilor sai,  avand o ampla intelegere a cerintelor de business si respectand bugetul agreat.


Edouard Chapuis, Infomed Fluids
Edouard Chapuis, Infomed Fluids
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage