Eficienta si conformitatea fiscala unt prioritati majore pentru companii. In ceea ce priveste gestionarea facturilor, integrarea E-Factura cu Portalul ANAF reprezinta un pas esential pentru companiile care doresc sa isi optimizeze procesele financiare. Prin eliminarea hartiei si a proceselor manuale,E-Factura reuseste sa reduca erorile umane, economiseste timp si asigura conformitatea fiscala.
Simplificarea Validarii Facturilor
Integrarea E-Factura cu Portalul ANAF aduce o simplificare semnificativa in procesul de validare a facturilor. Companiile pot automatiza si accelera acest proces, eliminand nevoia de verificari manuale si reducand riscul de erori umane. Facturile care corespund comenzilor de achizitie si notelor de intrare sunt marcate pentru postare in sistemul ERP, asigurand o inregistrare corecta si rapida.
Optimizarea Eficientei Procesarii Facturilor
Prin integrarea E-Factura cu Portalul ANAF, companiile obtin o gestionare mai eficienta a facturilor electronice. Procesarea acestora devine mai rapida, iar gestionarea documentelor devine mai simpla. Acest lucru contribuie la eficiența fluxului de lucru, iar factura ajunge mai repede la destinatie, in sistemul ERP.
Gestionarea Discrepantelor in Conformitate cu Politicile Companiei
Atunci cand exista diferente intre factura, comanda de achizitie si nota de intrare, compania poate aplica procedurile si politicile sale interne pentru a solutiona aceste discrepante in mod corespunzator.
in Procesul de Validare
Pentru a adauga un nivel suplimentar de eficienta si control in procesul de validare a facturilor electronice, companiile pot apela la Laserfiche. Aceasta solutie de gestionare a documentelor si fluxurilor de lucru contribuie la verificarea detaliata a facturilor, comenzilor de achiziție si NIR-urilor, reducand erorile si necesitatea de a efectua corectii in ERP. Mai mult decat atat, asigura integrarea perfecta intre E-Factura, Portalul ANAF și sistemul ERP al companiei.